مهمترین وظایف پرستار بچه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 9 تير 1403
بازدید : 8
نویسنده : کتابخونه



آیا دوست دارید شغلی به عنوان پرستار کودک بپذیرید؟ احتمالاً از خود می‌پرسید که این موقعیت شامل چه مواردی می‌شود و وظایف شما چه خواهد بود. انتظارات هر خانواده در مورد نگهداری از کودک متفاوت است، اما انتظارات مشابهی وجود دارد که تقریباً همه والدین از شما انتظار دارند. متداول ترین مسئولیت های یک پرستار کودک عبارتند از: با شرکت خدماتی تیک شهر همراه باشید.


تعویض پوشک بچه

تمیز کردن شیشه شیر و ظروف کودک.

حمام کردن و لباس پوشیدن کودکان کوچک

شستن لباس و وسایل منزل بچه گانه

برای امنیت کودک

تهیه غذا و میان وعده

در انجام تکالیف به کودک کمک کنید.

با کودک بازی کنید و لذت ببرید

بچه ها را به موقع بخوابانید

برای اطمینان از ایمنی کودکان

این وظیفه مهم ترین وظیفه دایه و دائمی است. شما باید مطمئن شوید که کودکان در خانه امن هستند. والدین انتظار دارند که کودکان همیشه تحت مراقبت و نظارت پرستار باشند. اگر باید به کودک اجازه دهید غذا درست کند، حمام کند و کارهای شخصی دیگر را انجام دهد، ابتدا مطمئن شوید که کودک در یک محیط امن است و مرتباً او را چک کنید. اگر دوربین مداربسته در خانه وجود دارد، می توانید از آن استفاده کنید.

اولین ملاقات با بچه ها

به یاد داشته باشید که بسیار مهم است که با کودکانی که به آنها اهمیت می دهید خوب کنار بیایید و تنها راه برای دانستن این موضوع این است که ابتدا آنها را ملاقات کنید. والدین اغلب انتظار دارند که پرستار کودک جدید برای اولین بار آنها را برای مدت کوتاهی ملاقات کند و آن را امتحان کند تا ببیند رفتار و تعامل اولیه شما با کودک چیست و این فرصت خوبی است تا کودک و والدین را احساس کنید. در ابتدا خوب است برای ملاقات

حتماً در روز نوبت اولیه برای کار پرستاری لباس مناسب بپوشید. وقتی وارد می شوید، دوستانه رفتار کنید و از پرسیدن سوالات ذهنی خود نترسید. به این ترتیب والدین احساس می کنند که شما واقعاً به فرزندشان اهمیت می دهید و می خواهید بهترین مراقبت ممکن را ارائه دهید.

همچنین زمان مناسبی برای صحبت با والدین کودک است تا از برنامه روزانه کودک مطلع شوید، در مورد عادات او صحبت کنید و در مورد لیست کارهای خود مانند تهیه غذا، غذا دادن به کودک، شستن لباس های کودک، زمان خواب و غیره توافق کنید . .

بچه های کوچک را حمام کنید و لباس بپوشید

زمان حمام کردن هم برای کودک و هم برای مراقب او می تواند سرگرم کننده باشد، اما همیشه به یاد داشته باشید که ایمنی کودک مهمترین چیز است. همیشه قبل از قرار دادن نوزاد در وان، دمای آب حمام را با پوست یا انگشتان خود تست کنید.

نوزادان و کودکان خردسال می توانند به راحتی خود را با آب داغ بسوزانند. بعد از روشن کردن آب برای دوش گرفتن، ممکن است متوجه داغ بودن آب نشوید. هرگز کودک را بدون بررسی درجه حرارت در آب قرار ندهید. همچنین هرگز کودک خود را در وان یا نزدیک آن رها نکنید.

قبل از حمام، تمام اسباب‌بازی‌ها، حوله‌ها، صابون و سایر وسایل مورد نیاز خود را آماده کنید. شما باید همیشه در حمام نزدیک دوش باشید. همچنین اگر تلفن زنگ زد به آن پاسخ ندهید. هیچ چیز مهمتر از محافظت از کودک در آب نیست.

پوشک بچه را عوض کنید

هنگامی که نوزادان پوشک خود را در می آورند، باید در اسرع وقت تعویض شوند. سعی کنید کودک زیر را عوض کنید. اگر کودک را روی تخت یا بالاتر از سطح زمین قرار می دهید، از کودک دور نشوید. همچنین مطمئن شوید که همه چیز را از قبل آماده کرده اید، از جمله پوشک، پودر بچه، دستمال مرطوب و لباس.

آماده کردن شیشه شیر بچه

این وظیفه یک وظیفه ضروری مراقبین است. بطری ها همیشه باید کاملا تمیز شوند. آن را در آب گرم بشویید. بطری و سایر مواد ضروری را به مدت 5 دقیقه در آب جوش قرار دهید. معمولا این روش فقط تا 3 ماهگی نوزاد انجام می شود. در مورد آب جوش بسیار مراقب باشید! مطمئن شوید که هیچ کودکی در اطراف نیست. آب داغ می تواند فورا پوست نوزاد را بسوزاند! ظرف آب جوش را بدون مراقبت روی اجاق گاز نگذارید.

به بچه دارو دادند

این یک مسئولیت مهم برای هر پرستار بچه است. داروها باید دقیقاً طبق دستور مصرف شوند. دستورالعمل های دارویی به وضوح روی بسته دارو مشخص شده یا توسط پزشک داده شده است، اما هرگز بدون تایید والدین به کودک دارو ندهید! اگر کودک نیاز به دارو دارد، دستورالعمل های کتبی دقیقی را از والدین کودک روی کاغذ دریافت کنید. پس برای این یکی به حافظه خود تکیه نکنید! آنچه را که والدینتان می خواهند انجام دهید و اگر نگرانی دارید با آنها تماس بگیرید.

به فرزندتان در انجام تکالیف کمک کنید

این در مورد کودکان در سن مدرسه صدق می کند و ممکن است بخشی از توافق مشترک بین شما و والدین باشد. والدین ممکن است از شما بخواهند که مطمئن شوید کودک تمام تکالیف را قبل از تماشای تلویزیون، بازی های ویدیویی یا هر فعالیت تفریحی مورد نظر کودک انجام می دهد.

کودک را به موقع بخوابانید

این احتمالاً یکی از سخت ترین مشاغل برای پرستار کودک است زیرا وقتی زمان خواب است، کودک اغلب همکاری نمی کند. اطمینان حاصل کنید که تا آنجا که ممکن است به این روال پایبند هستید (مثلاً لباس خواب پوشیدن، مسواک زدن یا خواندن یک داستان) فقط به یاد داشته باشید که آرام بمانید و به روال پایبند باشید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com